Jobs på ANE

Leder du efter et job på en helt fantastisk efterskole med højt til loftet?

Så kunne du være kommet det rette sted hen. Du er velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til kontoret, så beholder vi den i tre måneder, hvorefter dine oplysninger slettes jfr. GDPR.

Aalestrup Naturefterskole udvider efter behov

Både hvad angår dygtige medarbejdere og vores mange spændende faciliteter. Senest har vi overtaget nabogrunden, der tidligere var en stor møbelbutik. Her er vi nu ved at indrette Actionhus. Såvel ansatte som elever har indflydelse på, hvordan vi bedst får udnyttet de mange skønne kvadratmeter.

Gården, Actionhuset og store udendørs arealer

Her vises blot nogle af vores bygninger, herunder Gården, hvor Hestelinjen holder til, samt det nye Actionhus. Jagtlinjen råder over 1500 hektar i umiddelbar nærhed til ANE, og Fiskelinjen har fiskevand i flere åer tæt ved skolen. Adventurelinjen benytter også både vores store udendørs områder tæt op ad ANE, men alle linjefag bruger endvidere muligheden for også at komme på tur længere væk.

Se vores linjefag og de mange valgfag her

Klik her og gå direkte videre til siden, hvor du nemt navigerer videre til vores linjefag og årets tilbudte valgfag.